lindamaja.blogg.se

Skrivare

Publicerad 2013-09-03 16:19:00 i Maja,

Under söndagens träningstävling fick jag vara skrivare under LB:1. Det var väldigt roligt, stressigt och lärorikt. Domaren var väldig trevlig och när varje ekipage kom in på banan fick jag säga hur helheten såg ut och sen sa hon om hon höll med eller ej och om det var mer/mindre hon tänkte på. Sen fick jag även lära mig vad övertramp var, vilket jag inte visste innan haha. Det var väldigt stressigt att skriva, speciellt i galoppen, när et var mycket moment hela tiden och hon prata och prata och jag försökte skriva så snabbt som möjligt. I början missade jag några kommentarer här och där som hon sedan fick fylla i men det blev bättre i slutet och då missade jag ingenting, wiho!
En sak är säker, kommer aldrig klaga på skrivaren igen haha.
 
En söt bild på Millan
 
/Maja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela