lindamaja.blogg.se

Passet igår.

Publicerad 2013-09-28 09:15:08 i Linda,

Det blev ett dressyrpass istället för vila, eftersom att han vilade i måndags. Jag invigde mina turkosa lindor också.
Det gick super. Jag värmde upp i ett friskt tempo i trav en ganska lång stund innan jag började med galoppfattningar. Jag red också med musik och det var jättekul. Jag tycker att det blir svårast i galoppen. Då blir han lite ostadig och inte lika rund och låg.
När jag hade hoppat av och gick ner till stallet kom det en äldre dam och en flicka i min ålder från Ågesta Ridklubb och sa att jag red jättefint och hade en super söt ponny. Det var jätte gulligt av dem. Då blev jag lite glad ^^
 
_____________________________________________
 
Idag däremot ska jag, Agnes, Madde och Samira till Grönan. Det blir sista gången för iår. Det ska bli grymt kul och vi är perfekt antal, 4. Jag är supertaggad och Madde och hennes pappa ska hämta upp mig och Samira i Segeltorp c kl 10.
 
Skriver mer ikväll, om jag orkar ;)
 
/Linda
Saknar denna lilla killen <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela