lindamaja.blogg.se

Jag har världens underbaraste vänner!

Publicerad 2013-09-20 22:49:55 i Allmänt,

Nu är jag äntligen på väg till sängs efter att ha haft en underbar kväll med alla fina vänner ifrån stallet. Jag fick en massa fina presenter, vi åt glass och gjorde massor av roliga lekar. I slutet satt vi på golvet i vardagsrummet och pratade. Vi pratade om allt möjligt. Jag är jättenöjd och det var superkul!
/Linda


Marinblått dressyrschabrak ifrån Gold medal.
Showmaster tränigs platta+ penna.
Body butter ifrån the body shop.
Turkosa lindor ifrån showmaster.
Olja som används runt ögon och nos vid tävling. Tobbe Larsson kollektionen.
Den populära berömmelsestenen.
Marinblå långarmad piké ifrån CRW.
Svart dressyrspö.
Bok.
Gummisnoddar.
hovkrats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela