lindamaja.blogg.se

Förlåt.

Publicerad 2013-09-17 06:50:27 i Allmänt,

Bilderna kom inte upp varken i söndags eller igår. Jag har verkligen inte tid för någonting längre. Jag måste ju plugga, och ta hand om kingen, så att det blir inte så mycket bloggtid över...

Men nu har vi 2500 bloggpoäng!!!!!! :D Fast jag tror att vi sparar ett ta till, för att visa den på den bästa tiden på dygnet.

Idag är det lektion som gäller, i min nya piké! :D Kingen vilade igår, så det blir nog en del att rida igenom... Men jag har ju tränare som hjälp, så det kommer nog gå bra.

Jag håller på att vänta på att vi ska fira Erica, då hon fyller 17 idag.

/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela