lindamaja.blogg.se

En FJÄRDE PLACERING!

Publicerad 2013-09-08 20:09:06 i Allmänt,

Carolina blev placerad! Wihooo! Hon kom fyra på 67 procent på hemmaplan, inte dåligt! Hon låg etta genom inpricip hela klassen, tills slutet, då det kom 3 stycken som red på högre procent än henne. Inget galoppvarv blev det :( Men jag tror att hon är nöjd ändå.
 
Jag är jätte trött efter att ha varit i stallet i tolv timmar... Jag var insläpp i första klassen, vilket blev en aning segt efter 3-4 timmars sittande på samma lilla plätt i den gassande solen... Men det är det värt! Vad gör man inte för den
bästa klubben??
 
På eftermiddagen red jag och Maja. Vi red på fotbollsplan. DET GICK SUPERBRA! Han hade ett superfriskt tempo och schvung i traven. Sen i galoppen kände jag verkligen att han galopperade uppåt, framåt. Det var som en dröm att rida på honom idag. SÅDÄR FIN SKA HAN VA VARJE DAG! Det känns ju bra att han är så fin eftesom att jag och Erica taggar tävling med honom på söndag! Yippie! På min födelsedag också, PERFA!
 
Jag känner att inlägget är något flummigt och luddigt, men det beror på att jag håller på att somna för att jag är så trött. Vad gör man inte för att hålla bloggen vid liv?
 
/Linda
Bild på banan från imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela