lindamaja.blogg.se

Dagens ridpass.

Publicerad 2013-09-03 20:27:42 i Allmänt,

Det gick suuuper! Jag hade bra stöd i båda tyglarna igenom hela passet. Det känns bra att det går så bra just nu i o med att Louise åker på torsdag. Jag fick även mycket beröm, vilket jag älskar. Det är det som gör att jag vill fortsätta kämpa.

Sen pratade jag även med min tränare Pernilla om Gömmargården skulle anordna någon gröntkort- kurs i höst. Eftersom att jag har tävlat på mammas kort, men det här är sista året jag får göra det, så det är dags för ett eget. Hon berättade att det var flera som hade frågat om en kurs, så att det troligen skulle bli av också.
/Linda


detta var dagens outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela