lindamaja.blogg.se

Dagen.

Publicerad 2013-09-24 07:23:02 i Linda, Stallet, info,

Igår Longerade jag Kingen. Han skulle vila från ryttare efter tävlingen. Det gick jättebra att longera. Han var lydig och lyssnade på min röst. Han brukar ha lite problem att göra halt ifrån skritt för då brukar han vända sig inåt, men det gick bra. Jag tog ingen galopp, då jag vet att han har lite problem med galoppfattningarna när man longerar. Men Louise får visa mig något knep när hon kommer hem.
 
Idag ska jag däremot rida igenom honom. Det blir oftast så att på tisdagen när jag rider lektion, rider jsg igenom honom efter att han har vilat dagen innan.
 
Jag är påklädd och klar till skolan och jag börjar kvart i nio, så att jag har lite tid för att blogga och så. Ska snart gå ner och äta frukost och titta på tv.
 
/Linda
Den bästa av de bästa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela