lindamaja.blogg.se

Uppdateringen är på topp från min sida!

Publicerad 2013-10-07 22:49:57 i Maja,

Eller vad säger ni?
 
Ganska mycket har hänt sist jag uppdaterade, bl.a min första dressyrlokal som slutade med vinst i första klassen och nästsist i andra klassen haha, men jag kan inte vara nöjdare, världens bästa Fenja! Men nu räcker det med dressyrtävlande på väldigt länge, jag vill hoppa hoppa hoppa! Som tur är är det träningstävling nu på söndag följt av hopplokal den 2 november! Jag har nog aldrig längtat efter att få hoppa så mycket som jag gör nu, helt sjukt! På träningstävlingen hoppar jag förhoppningsvis LC (80 cm) och på lokalen LD och LD+5 (70 och 75cm).
 
Annars då? Millan går bättre än någonsin och hon är såå trevlig att rida just nu, synd bara att min längd gör att det inte känns lika motiverande att trimma, just nu vill jag bara busa i skogen. Kan man inte kapa av 10 cm av benen!?
 
Har ju även märkt att det är kul att blogga när man verkligen tar till sig tid att sätta sig ner vid datorn, haha. Blir varken roligt för mig eller er att skriva på mobilen hela tiden (även fast nya blogg.se-appen är grym!).
 
Maja N fotade lite från tävlingen och jag har även lite bilder som Nicole fotade med min kamera. Kameran börjar ju bli till åren och då blir bilderna där efter. Men får väl se när jag orkar ladda upp dom, år 2015 kanske?
 
Sängen kallar på mig och alarmet står på 05:30 då jag ska upp och springa ett varv runt långsjön, hurtigt!
 
/Maja
 
Älskar bilden! Bästa Millan!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela