lindamaja.blogg.se

Today!

Publicerad 2013-10-30 17:53:49 i Allmänt,

Hej!
Imorse fick jag sovmorgon till 9. Sedan efter lunch vid ca 1, åkte jag till stallet med en kompis. Jag måste sysslesätta mig med någonting nu när jag inte har någon häst att rida och ta hand om. Vi tog det rätt så chill. Smörjde lite träns och gosade med hästarna. Småtjejerna var även i stallet, så de blev ju som en liten svans. Många frågor om Kingen. Jag tycker fortfarande att det är lite jobbigt att prata om det, men man får stå ut med lite frågor nu i början.
 
Madde stack sedan hem, då hon fick hemsk huvudvärk men jag hittade då Maja att hänga med. Hon skulle rida Millan. Det blev ett lerigt pass på banan med ett par bommar som småtjejerna hade byggt fram och lekt häst med. Jag tolkade det som hon var nöjd. Det såg bra ut, hon får skriva om passet själv.
 
Efter det smörade jag till mig skjuts hem av mamma och Louise. Vi åkte förbi skärholmen och köpte lite presenter till lillkusinen som ska firas på lördag. Det blev lite små pyssel. Han tycker om att rita och att pyssla, så det blev en del sådant.
 
Känns så tomt utan Kingen vid min sida. Jag saknar honom så ohygligt mycket.
 
/Linda
 
Wake me up when its all over, when I´m wiser and I´m older.. <3

Kommentarer

Postat av: Niki

Publicerad 2013-10-30 23:01:35

Finns alltid. Närsomhelst, varsomhlest, hursomhelst. Vad du än vill ha.

Alltid. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela