lindamaja.blogg.se

Gamla bloggar.

Publicerad 2013-10-31 19:24:52 i Allmänt,

Jag har kollat igenom mina gamla bloggar som jag hade när jag var ca 10-12 år. Ärligt talat skrev jag ändå rätt så bra inlägg. Jag sparar dem så att jag kan gå och kolla i dem när jag blir äldre. Dock så är de lösenordsskyddade, och nej ni får inte läsa dem. Ska visa Maja de någon gång.
 
---------------
(från en sak till en HELT annan)
Försäljningen av ponnysaker går toppen! Många är intresserade och det rullar på som bara den. Pengarna sparar vi till nya grejer till den nya hästen. En hel del behöver köpas in, så som täcken, benskydd. Vi hade ju det mesta i ponny.
 
-------------
 
Dagen idag har varit något seg och VÄLDIGT kall. Det känndes som vinter på riktigt, fast utan snön (som tur det är). Vi har tagit det rätt lugnt. Jag och Samira gick mest runt och pratade om allt möjligt. Småtjejerna var där idag igen. De lekte häst i stallet i de lediga boxarna. Så söta, Vill också vara 8-9 igen och leka häst! Haha...
 
/Linda
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela