lindamaja.blogg.se

Dagen.

Publicerad 2013-10-12 21:05:39 i Allmänt,

Jag gick upp ca kl 9. Då städade jag mitt rum och lite så. sedan åkte jag till stallet och var där och kollade när mina kompisar red. Sen lite senare åkte jag hem och krattade bort löv ifrån HELA baksidan. Känner mig stolt! Sen hann klockan bli rätt mycket medan jag pluggade. Jag hjälpte sedan mamma att göra potatisgratäng.

Imorgon är dagen rätt så uppbokad. Jag ska upp 6:30 och vara i Stallet ca 8 och fixa allt till kingen. Sen jobbar jag i stallet från 9-11. Sen har vi en provridning kl 12, så vi måste åka direkt när jag har slutat. Sen klockan 3 har vi en till provridning och klockan 6 kommer två familjer och kollar på kingen. Rätt så fullspeckad dag eller vad tycker ni?
/Linda
Jag och Maja har nu skapat ett instagramkonto tillsammans där vi lägger upp roliga videos. Ni får gärna följa oss! @lindaochmaja


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela