lindamaja.blogg.se

Tredje dagen som hemmasjukling.

Publicerad 2013-11-22 17:05:37 i Linda, info,

Jag tog tempen igår kväll, då jag kände mig väldigt hängig , det visade att jag hade 38.3 graders feber. Mamma och jag åkte då till Huddinge närakut och fick en tid. De tog något halsprov och det visade sig att jag hade typ A av en streptokocker. Jag fick då penicillin och känner mig reda mycket, mycket bättre. Jag var alltså hemma från skolan även idag, men kände mig mycket piggare och friskare.
Nu är bara frågan var jag har fått det ifrån... Men det är en annan femma, tänkte bara informera er om att jag mår mycket bättre!
/Linda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela