lindamaja.blogg.se

Ridpasset igår.

Publicerad 2013-11-13 16:04:46 i Linda, Ridpass,

Jag fick återigen rida ett stycke Ponny. Den lille kraken heter Cammus och är en skimmel valack. Mycket energi i ett sådant litet kryp. Han blev lite pigg ibland, men jag tror att det beror på vädret. Kallt och regnigt. Men han är ändå en fin liten ponny. Skulle dock behöva några fler pass med lite mer erfarna ryttare, så att han kunde bli lite uppfostrad. Galoppen har han lite svårt för, då han inte riktigt orkar. Så där blev han en aning vild, men det löste sig sedan när jag visste hur jag skulle göra. Återigen tror jag att han behöver bli lite hårt tränad så att han kan bygga upp dem musklerna. Men han är ju ändå bara 7, så att han har lång tid på sig.
/Linda

En något suddig bild på busen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela