lindamaja.blogg.se

Pluggning.

Publicerad 2013-11-11 18:07:48 i Allmänt,

Hejhallå bloggen!
Idag har jag bara varit hemma och pluggat (efter skolan). Imorgon har vi ett Matteprov som jag inte alls har hunnit plugga särskilt mycket till. Men jag tittade igenom allt idag, och det är inget speciellt som jag tycker är svårt.
 
Imorgon ska jag ÄNTLIGEN få rida igen, undra vem jag får..^^ Det är kul att utforska och pröva alla de hästar som jag aldrig har ridit eller inte ridit på en väldigt lång tid. LÄNGTAR.
 
/Linda
Sötisarna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela