lindamaja.blogg.se

Passet igår.

Publicerad 2013-11-20 09:17:32 i Allmänt,

Jag fick rida Anna. Det var kul och hon skötte sig bra. Men nu har jag faktiskt sagt till min tränare att jag vill rida storhäst och inte ponny. Jag känner mig alldeles för stor. Så nu vet hon det till nästa vecka då jag förhoppningsvis får rida en storhäst.
Det var lite smått kalabalik på lektionen. Det var ingenting med Anna, men två storhästar busade lite. Alla blev lite smått vilda, men det löste sig tillslut. Hästarna blir ju lite vildare nu när det blir kallare och kallare ute.
 
--------------------
 
Om ni undrar varför jag bloggar såhär sent på morgonen, så är det för att jag är sjuk. Jag har åkt på någonting, så att jag har extremt ont i halsen och kan knappt svälja och sen har jag också huvudvärk och jag fryser. Första gången jag är hemma från skolan den här terminen. Jag hoppas att det går över till imorgon.
 
/Linda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela