lindamaja.blogg.se

Pallra mig till stallet.

Publicerad 2013-11-07 15:27:49 i Allmänt,

Snart ska jag dra till stallet för att göra lite affärer med min kompis Malin. Hon ska kolla på några ponnyskydd. Och kanske ta med dem och prova på sin polle.
 
Jag har precis kommit hem från skolan. Jag har kommit hem från ett låångt SO prov. Det gick faktiskt mycket bättre än förväntat. Förutom den sista frågan som var utomordentligt svår. Fattade knappt vad som stod, så jag chansade ganska rejält, men det kändes ändå bra.
/Linda
Ën gammal och härlig bild från en sommar för några år sedan. Längst fram på skimmeln rider jag, sedan kommer Louise på Kingen och Erica på Glenn. Härliga minnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela