lindamaja.blogg.se

Månads uppdatering

Publicerad 2013-11-01 00:09:24 i Allmänt, Maja,

Tjäna på er! 
Hur ska jag börja? Lika svårt varje gång även fast jag endast bloggar typ en gång i månaden haha. Kan ju börja med att berätta att det är tävlingsdags nu på lördag och det ska bli såå roligt! Förra månaden var det jag som gjorde debut på dressyrbanan men nu är det Fenja som ska få göra sun debut på hoppbanan (lokalt alltså). 
Vi hade en extra hoppträning idag (eller kanske igår, torsdag iaf) och det gick bra förutom att hon var lite trött, men hon hoppade förjävla fint på dom lite större oxrarna. Imorgon (eller idag) ska jag först rida ut med Nicole för att senare åka till brs och tvätta+fläta svansen samt knoppa och även hjälpa till att bygga fram banan till morgondagens första klass och även hjälpa till att småfixa lite. 
Slänger in två bilder på Fenja från en hoppspecial samt några bilder från dressyrlokalen tagna av Maja Norin. 

/Maja










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela