lindamaja.blogg.se

Halloj

Publicerad 2013-11-18 19:35:41 i Allmänt, Maja,

Yes, på det igen. Nää men ibland blir jag så irriterad på mig själv. Jag har tid och motivation till att blogga, men vem är den stora boven i det hela då? Latheten. Det finns världens smidigaste blogg app till phånen samt att jag har en bra, snabb dator. Men nu är det skärpning och om jag inte bloggar på en månad igen så är bloggningen end of story. Men vi hoppas att det inte sker. Har massor med tävlingar som jag ska skriva om så håll ett öga på bloggen så kommer det första inlägget upp imorgon. Hare gött!
/Maja

En bild från pc matchen i lördags som ligger uppe på min instagram @majabergsten


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela