lindamaja.blogg.se

Veckans blogg!

Publicerad 2013-05-29 19:21:51 i Linda och Maja,

Nu ska vi starta upp veckans blogg! Det innebär att vi kommer att plocka ut en blogg som vi tycker är bra. Om ni vill att vi ska ta eran/din blogg, kan du kommentera "jag är med" och så en länk till din/eran blogg.
Det kommer att läggas upp ett inlägg i veckan gällande "veckans blogg" vilket är på onsdagar.
/Linda och Maja
 
___________________________
 
 
Veckans blogg : http://carlssonpataket.se
Jag har följt denna bloggen länge, och jag läser den minst 4-5 gånger per dag. Den ägs av Sara Carlsson helt själv och hon bloggar om sitt händelserika hästliv. Hon har en egen ungponny vid namn Cabi. Hon har haft en storhäst som hette Soccan som nu är såld. Sara är en duktig bloggare med mycket erfarenhet och hon rider superbra!
Jag tycker att ni ska kolla in denhär bloggen på direkten!
 
/Linda
 
Sara och Cabi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela