lindamaja.blogg.se

Tillbaka

Publicerad 2013-05-01 21:46:24 i Maja,

Sjuk och ingen blogglust är anledningen, nu ska jag bättra mig och ska försöka skriva ett inlägg om dagen. LInda har dock varit duktig och hållt bloggen vid liv.
 
 
Imorgon är det Millan som gäller och eftersom inte Heidi kommer så ska jag tvinga Nicole att fota lite med min kamera. Hoppas på lite nya fina bilder som kanske har header kvalite, då ska en renovering ske här på bloggen.
Bilderna kommer på fredag då jag har en redovisning tills på fredag som jag måste sätta mig med efter Millan, har inte ens börjat så det kommer bli spännande och se hur detta slutar..
 
Hörs imorgon! /Maja
 
Skrattar lika mycket varje gång till denhär bilden..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela