lindamaja.blogg.se

Studiedag och två dagars ledigt!

Publicerad 2013-05-07 19:20:00 i Linda,

Hejhej!
Imorn har jag studiedag och på torsdag, fredag är man ledig från skolan, så denna veckan står sovmorgon på listan.
Men helt ledig är jag ändå inte. På torsdag och lördag är Gömmargårdens stora sommar tävlingar på G. Jag ska vara fuktionär båda dagarna och jag ska vara insläpp första dagen.
Det ska bli superduper kul! :D
Eftersom att jag och Maja är lediga, kommer det nog flera inlägg på bloggen än vanligt.
Imorn står uteritt på schemat. Jag och Kingen ska fira att jag är ledig genom att bralla lite i skogen. Det ska också bli kul och mysigt.
Vi ses!
/LInda
the Best team ever! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela