lindamaja.blogg.se

Ridpasset igår

Publicerad 2013-05-21 07:04:05 i

det gick bra, men han var antagligen lite utmattad från en hårdtränad helg med tävling.
Nu har jag lika mycket stöd i båda tyglarna som jag har kämpat med ett tag.
Jag var riktigt nöjd och kingen blev lika svettig som alltid....
Idag ska jag och Erica gå en långpromenad med Kingen.
Och imorn ska Erica rida lite cavaletti med honom så att han kan slappa av efter all dressyr. På torsdag tror jag att jag och Maja ska rida ut och busa lite :)
/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela