lindamaja.blogg.se

Rätt så nöjd

Publicerad 2013-05-19 18:42:31 i Linda, Tävling,

Hejhej!
Som ni säkert vet var jag ju på tävling idag med Kingen på Hufvudsta. Det var superkul och spännande att åka till ett ställe jag inte varit på förut.
På framridningen gick allt som en dans. Han var lätt i handen och jag hade ett bra stöd och han travade på fram åt. När vi kom in på kolecktingring, blev han en aning seg, men det fanns fortfarande lite fart i honom.
När jag kom in på banan kändes det som om bensinen var slut. Han segade sig igenom programmet och jag satt och drev, drev och drev. Så det kändes ju sådär. Sedan var det en rätt stökig omgivning, och han blev då en aning spänd och ville inte riktigt gå ut på spåret.
Men det var ju trots allt första tävlingen, så jag är ändå nöjd.
Sedan vill jag inte bara tacka min fina familj för allt support, utan också mina två hästskötare som har hjälpt mig igenom detta. Utan er hade jag inte klarat mig!
Bilder och ev. filmer kommer inom kort!
/Linda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela