lindamaja.blogg.se

Lokalen

Publicerad 2013-05-04 21:46:02 i Maja,

Jag har precis pratat med min ridlärare om våran hemma lokal på vallen den 18/6.
Jag skulle ju haft Fenja som planerat men med lite prat och funderingar så kommer jag hoppa Captano istället. Vallen är våran stora gräsbana där hästarna kan bli lite tittiga och pigga/heta så att Fenja skulle få debutera sin första lokala hopptävling där var kanske inte så smart.
 
Så jag hoppar alltså Capitano där och sen får jag och Fenja komma lite närmare varandra och vara med på lite fler klubbtävlingar så är vi säkert fit for fight till inomhuslokalen i november.
 
/Maja
 
Fenja
Foto: Filippa EZ
 
Capitano

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela