lindamaja.blogg.se

kort kvällsinlägg!

Publicerad 2013-05-08 21:04:14 i

hejhej!
just nu är jag nerbäddad i sängen och ska alldeles strax börja läsa en gammal min häst tidning och sedan ska jag sova.
imorrn står klockan på 6.00 för att det är tävlingar på ggrs och då gäller det att vara i stallet i tid om man är funktionär. Det ska bli skoj och jag ser verkligen fram emot det. Har satt kameran på laddning, så bilder kommer i slutet av veckan.
Men nu ska jag läsa, godnatt och dröm söta hästdrömmar!
/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela