lindamaja.blogg.se

Hej på er!

Publicerad 2013-05-26 20:10:32 i Maja,

Jag har fått order av Linda att jag måste blogga så då är det väl bäst att lyda hehe. Bloggen står tom från min sida men jag kan skylla på att jag inte har haft tid eller lust. Sista slutspurten i skolan och allt ligger ju nu i slutet såklart. Annars rullar allt på som vanligt med Millan och vardag. Men just nu som ni säkert sett genom inlägget under har varken jag och Linda några idéer kvar, känns lite långrandigt att bara skriva om typ ridpass och sånt. Så SNÄLLA skriv förslag så blir det roligare för oss att skriva och roligare för er att läsa ;)

/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela