lindamaja.blogg.se

GGRS Sommartävling 9/5 - 2013

Publicerad 2013-05-09 17:23:20 i Bildbomb, Linda, Tävling,

Idag var det ggrs traditionella sommartävlingar. Det var två klasser, vilka var msv B:4 på förmiddagen och st : George på eftermiddagen. Jag var där hela dagen, men jag var bara funktionär på eftermiddagen. Jag och min syster Erica var insläpp tillsammans :D Det var jätte kul men det var otroligt svettigt...
I början av veckan blev våra USEK Pikeer klara och vi hade på oss dem under tävlingarna vilket såg otroligt proffsigt ut :)
 
I andra klassen vann en var GGRS ridlärare, vilket var Siri och Otto. Det var super kul och dem var jätte duktiga :D
det har i alla fall varit super kul och på lördag är det även lag allsvenskan på ggrs. Det ska bli jätte kul att se! Om ni bor i närheten, kom och kolla! Det finns en grill med hamburgare och kafeteria och där säljs det kakor,fika,kaffe,godis m.m..
Här får ni lite bilder på olika ekipage från första klassen :
 
 
 
/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela