lindamaja.blogg.se

Dagens ridpass

Publicerad 2013-05-06 19:39:00 i Linda,

Hejhej!
Idag red jag lektion som vanligt, vilket gick sådär.
Jag håller för mycket i höger tygeln och då blir att stark och bökig så fort jag känner lite i vänster tygeln.
Men då vet jag vad jag ska träna på när jag rider utan instruktör.
Kingen tyckte alla fall att det var jobbigt och han blev svettig, så för honom blev    det  en dusch efter passet. Efter det betade jag honom på ängen i ca 5 min så att han kan börja vänja sig vid gräs, men samtidigt torka lite..hehe.
Men han blev inte helt torr, så att han fick stå och vila lite i stallets solarium (värmelampor).
JAG VILL HA SOMMAR OCH SOMMARLOV NUUU!!
/Linda
 
(bild på mig och kingen från  förra sommaren på landet)
 
(bild på mig och Kingen från förra sommaren vid Gömmaren)
 
(bild från förra sommaren på landet på Kingen och Donna)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela