lindamaja.blogg.se

Aningens mindre taggad..

Publicerad 2013-05-15 15:27:36 i Maja,

Hej! Hoppspecial stog på schemat igår och det blev Capitano som väntat eftersom det är tävling på lördag. Även fast vi hoppade ute så var hon ganska seg och trött. Ibland sög han tag i hindrena men oftast då var hon bara helt ointresserad. Tycker det är svårt att se ett avstånd när man måste drivadrivadriva till hindrena.
Just nu rids han på ett gummipelham med delta, men när jag hoppar så brukar jag ta bort deltat och sätta tygeln i den översta ringen då han bara kröker på nacken/viker in nosen med deltat. På tävlingen ska jag dock bara ha ett vanligt tredelat, jag tycker det är bättre att han är lite stark och man har nått i handen istället för att det är helt tomt.

Men lite taggad är jag ändå!

/Maja

Kommentarer

Postat av: Din privatfotograf.

Publicerad 2013-05-15 21:48:24

behöver du en fotograf? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela