lindamaja.blogg.se

-

Publicerad 2013-05-12 17:24:59 i

Visste inte vad jag skulle kalla detta inlägg, så att ni bara vet.
ang. stövlarna som Maja velar om, vi har fått en del kommentarer kring dem och det verkar som att dem är riktigt bra och att dem håller länge. Jag och Maja gick en sväng till Hööks idag och kollade på stövlarna igen. Maja provade dem och dem satt perfekt på henne, problemet var bara att om dem är perfekta nu, kommer dem vara försmå om något år. Maja tyckte också att dem var lite för korta och en aning för breda, så hon köpte dem inte. Just nu är det rea på dem, men eftersom att dem inte fanns i Majas storlek, köpte hon inte dem. Men jag tror att hon ändå kommer att köpa dem i framtiden.
 
____________________________
 
 
Eftersom att vi var på hööks, var jag tvungen att fynda lite. Jag köpte för det första ett par nya vita ridhandskar för att mina som jag har nu är otroligt slitna. Dem var ursnygga och verkade ha ett bra grepp.
Sedan köpte jag även en ny nummerlapp för att den som vi har nu är typ helt utsliten och resåren är typ helt utnött. Handskarna kostade 129:- och nummerlappen kostade 19:-. Båda två hade otroligt bra pris, vilket jag gillar.
Alltså var dem båda riktiga bra köp.
 
/Linda
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela