lindamaja.blogg.se

Sommarlovsmorgon.

Publicerad 2013-06-17 09:21:46 i Allmänt, Linda,

Jag brukar ALLTID kolla på sommarlovsmorgon nu på sommaren. Men är det bara jag som tycker att det har blivit sämre och sämre för varje år som gått. Det är synd för att jag tyckte att det var mysigt att sitta i soffan på morgonen och äta sin frukost och kolla på sommarlovsmorgon. Men nu gör jag inte det längre för att det har blivit så tråkigt.
Kommentera gärna vad ni tycker om sommarlovsmorgon.
Vi ses!
/Linda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela