lindamaja.blogg.se

Mina planer för helgen.

Publicerad 2013-06-28 17:33:41 i Linda,

 
Imorse fick jag reda på att jag hade 38.1 graders feber. Najs! Jag har legat och sovit hela förmiddagen under två lager med täcken. Jag mådde illa och det kändes som jag skulle spy vilken sekund som helst. Jag tror att det är något jag har ätit som min kropp har reagerat på , men mamma tror att det var någon slags influensa. Men över är det som tur är, trodde ett tag att jag inte skulle kunna gå på ridlägret.
Nu på eftermiddagen har jag och Erica varit och köpt present till Carolina. Kan inte avslöja vad det är ännu ;)
Imorn ska jag förhoppningsvis vara med min kompis som jag inte har sett på länge. Hon ska få berätta dag för dag om hur kul det har varit på hennes ridläger.
På Söndag ska jag och Maja rida ponnyerna, sen ska jag packa inför ridlägret och Maja ska sova hos mig. Det ska bli så kul på ridlägret!! KAN INTE VÄNTA!!
Sen efter ridlägret åker jag Maja och mamma upp till landet med ponnyerna. Kan det bli bättre!? Som ni säkert sett i tidigare inlägg kommer uppdaterngen inte vara bäst under den tiden, men vi förtjänar lite sommarlov tycker jag. När vi kommer hem ifrån landet kommer ju allting vara som vanligt igen, bara att det kommer komma upp en hel del bilder ;) Ni kan följa oss på Instagram för att där kommer vi att uppdatera dagligen, hoppas jag.
´Våra instagramkonton : @lindalundins @majabergsten
Vi hörs!
/Linda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela