lindamaja.blogg.se

Loppis.

Publicerad 2013-06-26 21:25:33 i Linda,

Nu har jag äntligen kommit hem ifrån tre timmars bakluckeloppis med mamma och kusinerna. Det var mysigt bara att när vi kom dit så slet och drog alla i sakerna när vi inte ens hade hunnit få ut dem. Det var lite läskigt, men vi blev nästan av med allt skräp som låg på vinden hemma. Vi skrapade nästan ihop 500:-. :D Pengarna ska gå till mitt ridläger.
Imorn ska jag rida kingen på eftermiddagen. Han tappade en sko idag i hagen, så att när Millan ska bli skodd, ska Tine slå på Kingens sko också. (Förhoppningsvis)
Men på dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men en sak är säkert, sovmorgon. Det ska bli skönt då jag inte haft en morgon på hela veckan utan att behöva passa en tid. Den enda tiden jag behöver passa imorn är halv fyra, vilket jag är ganska säker på att jag hinner till ;)
Jag skriver mer imorgon, vi hörs!
/Linda
(har snart slut på nya bilder så här bjuder jag på en sur king ifrån i vintras.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela