lindamaja.blogg.se

Linda fick också prova.

Publicerad 2013-06-25 17:08:31 i Linda, Ridpass, Stallet,

När Louise hade ridit en stund med bommar, så frågade hon mig om jag ville prova, vilket jag gärna ville. Det var superkul och Kingen hade massor av krut kvar i sig även fast Louise hade ridit ett tag. Då fick jag också låna Louise Charles Owen Wellington Classic. Den var superskön. Den tryckte lite i sidorna, men med en storlek större skulle det funka. En sådan MÅSTE jag ha i framtiden. Jag ska önska mig en när jag fyller år ;)
Imorgon blir det upp tidigt för att jag och Maja ska rida innan det hinner bli jätte varmt. Vi ska rida ut i skogen :D
Vi hörs!
/Linda'
Kingen är kungen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela