lindamaja.blogg.se

Kram från storasyster

Publicerad 2013-06-18 01:50:44 i Allmänt,

Hej på er!
Passar på att slinka in ett sneaky gästbloggsinlägg medan jag hjälper linda med designen på deras blogg :)
Louise heter jag, en av Lindas storasystrar. Blir så påmind av bloggandet när jag ser Linda och Majas blogg, eftersom jag själv (en gång i tiden haha) hade en hästblogg med en vän och tog massa massa bilder och filmer. Jag är väl vad man kan kalla för Kingens gamla tävlingsryttare, Vi lyckades ta oss till LA:3 innan jag blev överårig och började rida Donna - vår storhäst, lite mer. Kingen är en SPECIELL ponny, herregud hur ska man ens beskriva honom... Han är en SÅ rolig och fin ponny att rida, men knepig, det krävs en hel del teknik och framförallt bestämdhet för att få med sig honom på sin sida. Jag blir så glad av att se honom och Linda, dom är ett så bra team.Linda har hela 6 ponnyår kvar och sålänge Kingen håller och sålänge dom fortsätter träna så tror jag stenhårt på att dom kommer hinna ta sig till SM. Det blir roligt att följa deras resa :) jag älskar Kingen jätte jättemycket, han är föralltid min stora läromästare, bästavän och stjärna och jag hoppas att Donnatella och andra hästar i framtiden kommer få en lika stark och stor plats i mitt hjärta.
 
 
 
//Kram från storasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela