lindamaja.blogg.se

Kort information om ridlägerveckan.

Publicerad 2013-06-23 20:21:19 i Linda,

Hej!
Under veckan jag och Maja är på ridläger, kommer det komma upp en hel del tidsinställda inlägg här på bloggen eftersom att vi kommer att ha fullt upp. Upp klockan åtta och i sängs vid tio, men härligt är det. Men det finns även lite tid på kvällen innan läggdags att hålla på med mobilen, så då kan vi ju blogga ifrån den.
(Från en sak till en annan)
Just nu är jag hos Maja. Vi har en hel del tidsinställda inlägg framför oss att skriva. Men det ska bli mysigt, Melon och glass på det. Kan det bli bättre? Imorn ska vi upp tidigt till stallet för att "hänga" där och jag ska också rida.
 
Nej, men nu ska jag börja avrunda, så att jag inte skriver mina planer för hela veckan. Vi hörs!
/Linda
Min fina! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela