lindamaja.blogg.se

Jag ursäktar.

Publicerad 2013-06-18 15:50:35 i Linda,

Jag har haft en riktig tuff dag, privata själ. Det är min andledning till att jag inte bloggat idag. Förlåt. Det ska inte hända igen. Vi drar ett streck över den här dagen.
 
----------------------------------------------------------------------------
 
 
På torsdag kväll åker jag, mamma, pappa och Erica + hennes kompis upp till landet och firar midsommar. Det ska bli underbart! Landet är den perfekta platsen att rensa tankarna på. Vi kommer hem på söndag och under den tiden hoppas, hoppas , hoppas jag att Maja skulle kunna blogga lite, skulle bli jätte glad. Men några tidsinställda kommer nog upp, i fall att liksom.
Sen är det ´bara en vecka, EN ENDASTE FREAKING VECKA , kvar till mitt och Majas ridläger. Vi var där förra året också och det var perfekt. Tro det eller ej, men det är ett hoppläger. Ja, ni läste rätt. Men vill man utvecklas lite inom hoppningen med, som jag gärna vill, så är det här ridlägret perfekt. Det ska bli superkul och undet den veckan kommer det nog inte bli någon bloggning om vi inte gör det via mobilen. Vi får se helt enkelt.
 
Jag vill bara säga att jag märker nu på direkten att jag blir mycket gladare av att blogga. Jag och Maja har snart skrapat ihop 1 000 bloggpoäng! Ni är underbara! Utan er skulle vi inte blogga och bloggen hade inte funnits. Jag vill bara Tacka er!
 
/Linda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela