lindamaja.blogg.se

hur det gick

Publicerad 2013-06-15 16:54:02 i Allmänt,

På dagens tävling nådde jag det målet jag hade satt. Det var nämligen att rida över 60%. Jag och kingen tog oss igenom programmet utan några större fel, utan det var mest bara slarv.Jag är grymt nöjd och stolt över kingen! han var jätte lydig som gick igenom en liten öppning till banan som max var 1 m bred! Han har utvecklats så mycket att det knappt är sant! Jag älskar honom och jag vill aldrig att vi ska skiljas åt!
Sedan vill jag ännu en gång tacka min familj och min underbara hästskötare för allt stöd och support! Ni är bäst!
/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela