lindamaja.blogg.se

Hästfri!

Publicerad 2013-06-16 11:44:12 i Linda,

Hola Amigo!
(Kände att jag var väldigt duktig som kunde skriva det där då jag inte ens har Spanska som språk i skolan)
Idag är det är helt hästfri dag för min del och då kan jag kan många, många, många inlägg här på bloggen.
Det var en härlig avslutning på tävlingssesongen  för mig igår då jag red på nästan 61 procent som har varit mitt mål lääänge! Och det är ju trots allt bara min andra riktiga tävling på Kingen, så jag är superduper nöjd!
 
Imorn ska jag, mamma, Carolina och en Millans ägare Malin och Emma åka med Kingen, Millan och Donna till Mälarhöjden och träna att hoppa lite terräng på deras terrängbana! Det ska bli superkul och då får Kingen äntligen göra något som han älskar! Maja ska förhoppningsvis också åka med och fota, hn får säkert också hoppa några skutt med Millan. Så det ser jag framemot supermycket!
 
Sedan imorn har vi också Hurryscurry som ridavslutning på Gömmargården. Det ska bli AWESOME! Jag älskar hurryscurry! Då ska jag fråga Maja om hon också vill hänga på och fota lite då jag är 90 procent säker på att någon av oss kommer att åka av.
 
Vi ses!
 
/linda
 
You are my hero..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela