lindamaja.blogg.se

Dagens shopping inför tävlingen nästa helg!

Publicerad 2013-06-08 16:38:44 i Linda, Tävling, Utrustning,

 
På hööks köpte jag Silicon snoddar och en tävlings skjorta.
Tävlings skjortan - 199:-
Silicon snoddar - 20:-
Sen gick vi in på Hm en sväng då Louise skulle köpa en klänning. Då passade jag på att köpa två pack hårnålar för att de går åt som bara den hemma hos oss.
Hårnålar - 19.50:-
För några dagar sedan införskaffade jag mig även ett par nya ridhandskar då mina har hål där man håller i tygeln och då får man otroligt mycket skav.
CRW ridhandskar - 179.50:-
(Bild från google)
 
/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela