lindamaja.blogg.se

Dagens ridpass!

Publicerad 2013-06-24 14:05:33 i Linda, Ridpass,

Hej!
Idag red jag en liten stund för Louise idag. Det gick verkligen super. Hon hjälpte mig bättre än någon ridlärare på ridskolan någonsin gjort. Men det beror nog på att Louise känner Kingen lite bättre. Galoppen kunde jag både öka och minska. Louise lärde mig också hur man red öppna och sluta vilket jag inte riktigt har vetat hur man ska göra. Det var jättekul och lärorikt! Jag ska lägga upp några filmsnuttar på videofy me senare.
Vi hörs!
/Linda

Bild från min instagram från idag. @lindalundins
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela