lindamaja.blogg.se

Bekännelser.

Publicerad 2013-06-29 23:54:28 i Maja,

• Jag drömmer om en egen ponny
• Varje tävling som jag åker med på med min faster så tävlar typ 80% av gångerna Tyra Sjöstedt i samma tävling
• Jag har kommit in i värsta dåliga mönstret att jag aldrig somnar på kvällarna, går upp tidigt och är då väldigt grinig i slutet av dan
• Jag hatar att rida när folk kollar på, då jag tror att dom sitter och snackar om hur dåligt jag rider osv.
• Jag har haft en medryttarponny innan Millan som hette Spartacus
• Är beroende av instagram och att läsa bloggar
• Läser ca 25 bloggar/dag och varje blogg läser jag 5-15 ggr/dag
• Ligger just nu i sängen och kan inte sova som vanligt

/Maja

Kommentarer

Postat av: Sara Carlsson

Publicerad 2013-06-30 12:54:53

Sv: Jag har XS i mina! Är supernöjd med dom :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela