lindamaja.blogg.se

Uteritt.

Publicerad 2013-07-28 20:32:40 i Allmänt,

hejhej!
Idag red jag och Maja ut i skogen och myste. Vi började med att klättra mycket. Båda två frusta och ha sig, bra träning. Det var mysigt och vi pratade om det mesta. Sen red vi lite trav och lite galopp. Vi avslutade med klättring i skogen och lät kingen försöka att hitta hem. Det gick ju sådär, men vi kom hem tillslut.


Efter lunch åkte jag och två kompisar från stallet till långsjön. Lite senare kom två kompisar till och vi badade, åt godis, solade. Efter det åkte jag Madde och Agnes hem till Agnes och kollade på film. Jag cyklade sen hem och åt middag :)
/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela