lindamaja.blogg.se

Synd är det

Publicerad 2013-07-07 10:13:14 i Linda,

Ridlägerveckan på Karlslund är nu över. Redan efter första dagen, kändes det som om alla hade känt varandra i flera veckor. Jag hoppas att jag kommer träffa på de underbara personerna igen någon gång, förhoppningsvis nästa hoppläger 2014. Det var obeskrivligt kul. Jag skulle göra vad som helst för att stanna en vecka till, eller två på den där underbara anläggningen. Jag har lärt mig en hel del, jag har t.o.m lärt mig att köra häst och vagn! Ja, ni förstår hur kul vi har haft det. Jag kommer även att sakna min    underbara ridlägerhäst , Kenta. Han var så speciell, vilket jag gillar. Hans personlighet och charm var nog det bästa. I hoppningen var han svår, då han stannade om man inte drev till 100 procent. i dressyren var han underbar. Ett luftigt  steg men något tung i handen. Men i slutet av veckan var allt perfa! Men man märkte verkligen att han ville göra sitt allra bästa ifrån sig. Jag kommer att sakna honom. <3

 

I morgon åker jag, mamma och Maja upp till vårat land med Kingen och Millan. Maja stannar i en vecka och jag är kvar där i ca tre veckor. Under den tiden kommer vi ha en bloggpaus. Vi kommer inte hinna med att blogga och dessutom har man knappt någon teckning där uppe, så det lär ju bli svårt. Men ni får klara er ändå. Allt kommer att bli som vanligt igen när vi kommer tillbaka.

Vi hörs!

/Linda

Fina Kenta Benta Bus.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela