lindamaja.blogg.se

Nu är jag tillbaka.

Publicerad 2013-07-23 20:17:10 i Linda,

 
 
Sommarbloggpausen är nu över. Vi har haft det otroligt härligt på landet. De första dagarna var jag, Mamma och Maja där uppe. Sedan på onsdagen kom Pappa, Erica och Ericas kompis Emma Louise upp. Vi hade det super kul med en massa lekar, spel, ridning, grillning och ja, mycket mer. Sedan åkte Emma Louise och Maja hem på söndagen, snyft.
Därefter lassade det in med gäster. Louise och hennes pojkvän kom upp på söndagen. Sedan på Onsdagen kom Carolina och Mina kusiner Wiliam och Wictor och Deras föräldrar Ulrica och Totte. Med dem hade vi också skoj. Vi Gjorde nog allt som gick att göra där uppe i stugan.
Men det jag framförallt vill säga är att vi och hästarna lever och vi haft det grymt kul.
Det kommer fler bilder så småningom
(Jag står för alla bilder, ingen mästerfotograf direkt.)

 
.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2013-07-23 20:56:33

Hahaha Linda vilka bilder på mig du lagt upp!! xD

Svar: hahahah,aa! :D
Om oss!

Postat av: Heidi

Publicerad 2013-07-27 09:01:45

Jag tycker att alla bilder blev fina :)
De på Erica och kingen ser ju riktigt mysiga ut :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela