lindamaja.blogg.se

Hemma.

Publicerad 2013-07-30 11:10:01 i Linda,

Idag är en sådan dag som jag bara tar det lugnt på. Efter lunch någon gång ska jag och Erica kanske klippa oss. Jag är precis ombytt och duschad efter att ha sprungit ett varv i spåret. Det börjar kännas lättare och lättare efter varje gång som går nu. Ska försöka att hålla i gång nu resten av sommarlovet och även när skolan har startat. Det kommer även att stärka mig i ridningen, då jag kommer få bättre kondis.
Vi hörs!
/Linda
Söt ponnyerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela