lindamaja.blogg.se

Gröna Lund

Publicerad 2013-07-27 10:02:47 i Linda, Stallet,

Vi var ju på Gröna Lund igår. Det var grymt kul och vi åkte nästan allt. I början av dagen var det inte så mycket kö. Men på ef blev det fullsmockat. Det var 30 min kö på allt. Det var i alla fall kul att träffa Hanna och Linnea vilket var rätt så länge sedan. Vi pratade om att ses igen någon gång :)
 
Idag ska jag följa med Maja till stallet för att hon ville ha hjälp med att duscha Millan efter att hon har ridit. Sen har jag inga andra planer för dagen förutom att ta det lite lugnt, sola lite kanske? Vi får se helt enkelt.
/Linda
Jag älskar bara denna bilden, så himla underbar. Det är jag på Kingen längst bak, sen är det Carolina på DT och Emma på Millan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela