lindamaja.blogg.se

Gästblogg

Publicerad 2013-07-01 23:30:30 i Allmänt,

Heeeej Linda & Majas läsare!
Har fått i uppdrag av Linda att skriva lite här under tiden dom är på sitt ridläger.  Jag är så avis haha, Skulle gärna vara 14 igen och åka iväg på ridläger för det var ju så himla roligt :) Hoppas dom får det jättekul!
Men iallafall - nu när Linda är borta har jag ridit kingen själv och idag tränade vi för Pernilla på kvällen.  Det vi jobbar på just nu är att ha bakbenen in och hålla honom framför mig, han är så sneaky som hela tiden ska försöka dyka eller tänka uppåt för att slippa vara på bakbenen haha, men när jag hade honom "inom ramen" så var han fin. Snälla mamma filmade delar av träningen men min iphonesladd till datorn har gått sönder så kan inte lägga upp det tyvärr. Imorn ska jag hinna rida båda hästarna, hinna träffa en kompis, jobba och vara med min pojkvän, helst träna lite också.. och plugga körkortsteori haha, fullt upp! Ha det så bra!
 
Kram Louise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela