lindamaja.blogg.se

Dagens ridpass mm.

Publicerad 2013-07-31 12:30:33 i Ridpass,

Det gick bra. I början ville han inte alls arbeta. Men det lossnade senare. Då måste jag faktiskt säga att han var riktigt fin. Jag hade ett bra stöd i handen och jobbade mycket med att ha lika mycket stöd i båda tyglarna. Jag övade på några skänkelvikningar i båda varven. Efter det tog bensinen slut på oss båda. Jag hade verkligen ingen kraft kvar. Jag märker att när man inte har ridit dressyr på ett tag, tappar man ridkondisen. Nästa dressyrpass får vi öva lite mer på skolor så som öppnor och slutor. Men jag är nöjd.
/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela