lindamaja.blogg.se

Beställt nya stövlar

Publicerad 2013-07-01 12:16:00 i Maja, Utrustning,

Hittade likadana stövlar som jag har nu fast i smalare och längre skaft på 40% rea och kunde inte låta bli att beställa hem dom. Dom jag har nu köpte jag begagnat (för 400:- tror jag) som första stövlar vilket var ett jätte bra köp, men ville jag ha ett par nya som passade lite bättre. Hela kalaset (inkl. frakt osv) gick på 2 000:- vilket är grymt då stövlarna kostar ca 3 500:- normalpris. Stövlarna köpte jag för helt egna pengar om någon undrar, så slipper vi hela bortkämd snacket, hehe.
 
Tusen gången snyggare i verklighet
 
 
 /Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela